lundi 2 septembre 2013

Shopping in Alice Springs


Heyyy

En direct d'Alice Springs où j'ai fait une RAZZIA ! Qui aurait cru qu'une ville aussi petite, calme et en plein milieu du désert, soit aussi ouf niveau shopping !!! J'ai complètement craqué pour la boutique Mixed Lollies, ambiance vintage qui propose pleins de pièces uniques et stylées ! Je mettais tellement de temps à choisir ce que je voulais que finalement je suis repartie avec toute une tenue...Aïe
Hâte de vous montrer ça à mon retour ;-)

Hiii

Live from Alice Springs where I made a RAID! Who would believe that a town so small, quiet and in the middle of the desert, could be so crazy for shopping !!! I definitely felt in love for Mixed Lollies shop, vintage atmosphere which offers lots trendy and unique clothes! I took so much time choosing what i wanted that I'm finally gone with a complete outfit...Ouch
Can't wait to show you when I'll be back ;-)















Tenue
Top Barbie : Valley Girl
Boyfriend : TOPSHOP
Baskets/sneakers : Nike Air Max

Accessoires
Sac à dos/backpack : KayMart
Montre/watch : Casio
Lunettes/sunglasses : RayBan Club Master

Make-up
RAL/lipstick : M.A.C. #Girls about town
Vernis/Nail polish : OPI #Big apple red


See u in Cairns!!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire